سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریادلان بی ادعا

اللهم عجل لولیک الفرج

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یک دعای زیبا

از خدا خواستم عادتهای زشت را ترکم بدهد . خدا فرمود : خودت باید آنها را رها کنی. از او درخواست کردم فرزند معلولم را شفا دهد. خدا فرمود : صبر حاصل سختی و رنج است عطا کردنی نیست، آموختنی است . گفتم مرا خوشبخت کن . خدا فرمود : نعمت از من ، خوشبخت شدن از تو . از او خواستم مرا گرفتار عذاب نکند، خدا  فرمود: رنج از دلبستگی های دنیایی جدا و به من نزدیکترت می کند . از او خواستم روحم را رشد دهد ، خدا  فرمود:خودت باید رشد کنی من فقط شاخ و برگ اضافی ات را هرس می کنم تا بارور شوی. از خدا خواستم کاری کند که از زندگی لذت کامل ببرم ، خدا فرمود: برای این کار من به تو زندگی 
داده ام . از خدا خواستم کمکم کند همانقدر که او مرا دوست دارد من هم دیگران را دوست بدارم . خداوند فرمود: بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد .

 



نوشته شده در یادداشت ثابت - جمعه 91 دی 23ساعت ساعت 10:44 صبح توسط gashta| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin